Laatste verslag vanuit Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mara Dooren - WaarBenJij.nu Laatste verslag vanuit Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mara Dooren - WaarBenJij.nu

Laatste verslag vanuit Curaçao

Door: Mara van Dooren

Blijf op de hoogte en volg Mara

15 Juni 2016 | Curaçao, Willemstad

Hier gaan we dan mijn laatste bericht vanuit Curaçao, want morgen komen pap en mam.


Afgelopen vrijdag hadden we onze laatste stage dag en dus ook het beoordelingsgesprek! Gelukkig heb ik mijn stage afgerond met een 7.3! Ben er echt hartstikke blij mee, heb veel geleerd in die 8 weken en ben blij dat ik dit gedaan heb.

Vrijdagavond zijn we gaan eten bij St. Tropez met een huisgenootje St Tropez is een beetje een luxere beach club. T was wel prima maar er zaten meer mensen om gezien te worden, ik vond het niet voor herhaling vatbaar.
Twee tafels achter ons zat Narsingh en volgens mij nog heeel veel andere voetballers, maar heel veel verstand heb ik er niet van.

Zaterdag zijn we samen met Timber en Adjo gaan snorkelen bij Tugboat. Een bootje dat daar is gezonken. Iedereen lachte mij eerst uit dat ik mij luchtbed mee had genomen (maar durfde nog niet zo goed te zwemmen met mijn enkel zover), uiteindelijk heeft iedereen behalve Adjo een keer meegelift omdat het best ver zwemmen was. ’s Middags hebben we heerlijk bij Cas Abou gelegen.

Zondag was mijn eerste dag alleen (omdat de vriend van Judith kwam). Ik ben samen met Pleuni naar het strand geweest en daarna lekker samen gekookt. Uiteindelijk ben ik samen met Marleen nog naar Wet&Wild gegaan. En wie spotte ik daar dan…….. Jasper Cillisen! Ja hoor het is maar goed dat we niet mee hoeven te doen met het EK.

Maandag en dinsdag heb ik heerlijk in mijn eentje gechilld op het strand bij Mambo en dinsdag avond heb ik lekker drijfhout geschilderd met Pleuni.

Nu is het alweer woensdag, vanmorgen ben ik met Marleen naar het sea aquarium geweest. Ik vond het minder erg als ik voorgesteld had. Daar heb ik ook gereserveerd om met dolfijnen te gaan zwemmen samen met Nadeche!
’s Middags hebben Marleen en ik aan het strand gelegen bij het renaissance hotel.
Vanavond gaan we lekker stappen bij Cabana en morgen komen pap en mam naar hier.

Nog maar anderhalve week op Curaçao 
Ik ga er nog maar flink van genieten!!

  • 16 Juni 2016 - 07:36

    Rieky:

    He Mara, jouw vakantie heb je dus zeker verdiend! Een mooie afsluiting van een succesvolle stage!
    Geniet met je ouders nog lekker (leuk om ze te laten zien waar je steeds vertoefd heb de laatste 8 weken) en tot snel!

    groetjes Ger, Tim en Rieky

  • 18 Juni 2016 - 12:40

    Bets Van Der Vleuten:

    Hoi Mara wat fijn dat jullie pap en mam er zijn dan kun je hun die mooie plaatsen laten zien jullie mam zag het helemaal zitten laat ze maar lekker genieten en jij zelf ook nog heel veel plezier tot ziens xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mara

Ik ga voor een stage van 8 weken naar Curaçao. Daar ga ik stagelopen in een revalidatiecentrum, samen met Judith

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 1387
Totaal aantal bezoekers 6578

Voorgaande reizen:

14 April 2016 - 25 Juni 2016

Stage Curaçao

Landen bezocht: