Nog een weekje nederland! - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Mara Dooren - WaarBenJij.nu Nog een weekje nederland! - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Mara Dooren - WaarBenJij.nu

Nog een weekje nederland!

Door: Mara van Dooren

Blijf op de hoogte en volg Mara

08 April 2016 | Nederland, Oostelbeers

Hallo allemaal,

Over 6 dagen is het zo ver.. dan gaan Judith en ik richting Curaçao om te gaan beginnen aan onze eindstage.
Judith en ik gaan stage lopen in een revalidatiecentrum, voor onze afstudeerstage aan de Vrije Universiteit van Brussel.
Daar gaan we verschillende patienten behandelen met neurologische en orthopedische problemen.
Ik heb hier super veel zin in en natuurlijk ga ik mijn familie, vriendinnen, vrienden en zoiezo mijn volleybal team missen, maar ik ben zo weer terug ;)
In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in Curaçao, want geloof me die zullen er vast komen.

Donderdag om 10.00 is het zover en vliegen we van schiphol naar Hato, ongeveer 10 uurtjes vliegen dus niet echt iets om naar uit te kijken. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat we er iets moois voor terugkrijgen.

Tuurlijk wil ik ook op de hoogte blijven van de nederlandse roddels dus je mag altijd appen, mailen of skypen ;)

Tot eind juni allemaal!

Groetjes,
Mara




  • 08 April 2016 - 20:18

    Jos:

    Goede reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mara

Ik ga voor een stage van 8 weken naar Curaçao. Daar ga ik stagelopen in een revalidatiecentrum, samen met Judith

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 6580

Voorgaande reizen:

14 April 2016 - 25 Juni 2016

Stage Curaçao

Landen bezocht: