Nog een weekje nederland! - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Mara Dooren - WaarBenJij.nu Nog een weekje nederland! - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Mara Dooren - WaarBenJij.nu

Nog een weekje nederland!

Door: Mara van Dooren

Blijf op de hoogte en volg Mara

08 April 2016 | Nederland, Oostelbeers

Hallo allemaal,

Over 6 dagen is het zo ver.. dan gaan Judith en ik richting Curaçao om te gaan beginnen aan onze eindstage.
Judith en ik gaan stage lopen in een revalidatiecentrum, voor onze afstudeerstage aan de Vrije Universiteit van Brussel.
Daar gaan we verschillende patienten behandelen met neurologische en orthopedische problemen.
Ik heb hier super veel zin in en natuurlijk ga ik mijn familie, vriendinnen, vrienden en zoiezo mijn volleybal team missen, maar ik ben zo weer terug ;)
In de tussentijd zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in Curaçao, want geloof me die zullen er vast komen.

Donderdag om 10.00 is het zover en vliegen we van schiphol naar Hato, ongeveer 10 uurtjes vliegen dus niet echt iets om naar uit te kijken. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat we er iets moois voor terugkrijgen.

Tuurlijk wil ik ook op de hoogte blijven van de nederlandse roddels dus je mag altijd appen, mailen of skypen ;)

Tot eind juni allemaal!

Groetjes,